გაკვეთილის გეგმა

რიცხვი,თვე , წელი
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი
მიზნის მისაღწევი აქტივობები
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა
დრო
საჭირო რესურსები
შეფასება

25.01.16
რევაზ ინანიშვილის "დიდი ზამთარი"
ზმნის ფორმაცვლა პირის მიხედვით
კითხვისთვის მზადებაეს სამუშაი ჩატარდება ორგვარად:
გაიხსენონ სხვა ნაწარმოებები და იმსჯელონ რა აქვთ მათ საერთო.
თემა "ადამიანი და ტყე".

ჯგუფური მუშაობა
5წთ
სასკოლო სახელმძღვანელო,რვეულიკალამი.




ტექსტის კითხვა-ტექსტი აღწერითი ხასიათისაამსჯელობა მონოლოუგრიაახალი ლექსიკური ერთეულების ახსნისთვის გამოვიყენებ ჩუმ კითხვას.

მთელ კლასთან მუშაობა
15წთ
სასკოლო სახელმძღვანელო,დაფაცარცი,
 რვეულიკალამი.
მოსწავლე მონიშნავს და ამოწერს რთულ სიტყვებს.



ტექსტის ანალიზი-როგორ აღწერს მწერალი თოვლიან ტყესრა ენობრივ საშუალებებს იყენებს ამისთვისრატომ უწოდებს ტყეს გაქვავებულ სამეფოს?


15წთ
სასკოლო სახელმძღვანელო,აქტივობის რვეული,
 დაფაცარცი,
ფანქარი.
პირის მიხედვით ზმნის ფორმაცვალება.უშეცდომოდ



მოსწავლეთა შეფასება

ინდივიდუალური
5წთ





საშინაო დავალება


5წთ






No comments:

Post a Comment