რიცხვი,თვე , წელი
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი
|
მიზნის მისაღწევი აქტივობები
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა
|
დრო
|
საჭირო რესურსები
| ||
25.01.16
|
რევაზ ინანიშვილის "დიდი ზამთარი"
ზმნის ფორმაცვლა პირის მიხედვით
|
კითხვისთვის მზადება. ეს სამუშაი ჩატარდება ორგვარად:
ა) გაიხსენონ სხვა ნაწარმოებები და იმსჯელონ რა აქვთ მათ საერთო.
ბ) თემა "ადამიანი და ტყე".
|
ჯგუფური მუშაობა
|
5წთ
|
სასკოლო სახელმძღვანელო,რვეული, კალამი.
| ||
ტექსტის კითხვა-ტექსტი აღწერითი ხასიათისაა, მსჯელობა მონოლოუგრია. ახალი ლექსიკური ერთეულების ახსნისთვის გამოვიყენებ ჩუმ კითხვას.
|
მთელ კლასთან მუშაობა
|
15წთ
|
სასკოლო სახელმძღვანელო,დაფა, ცარცი,
რვეული, კალამი.
|
მოსწავლე მონიშნავს და ამოწერს რთულ სიტყვებს.
| |||
ტექსტის ანალიზი-როგორ აღწერს მწერალი თოვლიან ტყეს, რა ენობრივ საშუალებებს იყენებს ამისთვის. რატომ უწოდებს ტყეს გაქვავებულ სამეფოს?
|
15წთ
|
სასკოლო სახელმძღვანელო,აქტივობის რვეული,
დაფა, ცარცი,
ფანქარი.
|
პირის მიხედვით ზმნის ფორმაცვალება.უშეცდომოდ
| ||||
მოსწავლეთა შეფასება
|
ინდივიდუალური
|
5წთ
| |||||
საშინაო დავალება
|
5წთ
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment