სკოლა-გიმნაზია „პირველი“
III - კლ.
სადამრიგებლო პროგრამა
დამრიგებელი:
ირინა თვალჭრელიძე
2015-2016 სასწავლო წელი
სადამრიგებლო
საათის თემები
მიმართულება
პიროვნული და მორალური განვითარება
№
|
თემები
|
შეხვედრების დრო
|
თემები კითხვის
საათისთვის
|
1
|
ა) რას ნიშნავს, იყო მესამეკლასელი?
ბ) ზაფხულის შთაბეჭდილებები, შეძენილი უნარ-ჩვევები,მესამეკლასე-
ლის ინტერესები,ჰობი.
გ) რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავ-
ლო წელს?
|
• ა.ართილაყვას
• „გამართლებული უარი“
• ქ. ჭილაშვილის „დიდი ხუთიანი“
|
|
2
|
ოცნებები
ა) რატომ ოცნებობენ ადამიანები? რაზე ოცნებობენ მესამეკლასელები?
ბ) ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?
|
• ნინო ბეზარაშვილის „შეცდომა“
|
|
3
|
ფანტაზია
ა) რაში ეხმარება ადამიანებს ფანტა -ზია? მესამეკლასელებს? მწერლებს?
მხატვრებს?
ბ) ფანტაზია და ტყუილი: განსხვავება მათ შორის; რა ცუდი შედეგი მოსდევს
ტყუილებს? შემთხვევები, როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა
|
• „როგორ სწავლობდა გოჭი ფრენას“
• დიდაქტიკური ზღაპარი „მატყუარა ბიჭი მიტო“
• გ. ნატროშვილის „გულთმისნების ქვეყანა“
|
|
4
|
ა) მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა;
ვალდებულებები სწავლაში, სახლში, მეგობრებთან
ურთიერთობაში.
|
• ტარიელ ხავთასის „სპილო მოსწავლის ჩანთით“
|
|
5
|
მესამეკლასელის უფლებები
|
დისკუსია
|
|
6
|
რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის ჩნდე- ბა სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
|
• ესტონური ზღაპარი „გლეხკაცი და მგელი“
• კუკური გოგიშვილის „დათუნა და ბაჭია“
• ნაზი თარგამაძეს „ხერხის ჩივილი“
• ალექსი მირიანაშვილის „პატარა ხუროები“
• იაკობ გოგებაშვილის „სიზარმაცეს მათხოვრობა მოსდევს“
|
|
7
|
თვისებები, რომლებიც აუცილებლად
უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს მშობელს, მოსწავლეს.
|
• „უნიჭო
ობობა“
• ვახტანგ კახაძეს „გაიხარეს“
• აფრიკული ზღაპარი „უმადური“
|
|
8
|
ჯადოსნური სიტყვები: გმადლობთ, ბოდიში; მათი სხვადასხვა სიტუაციაში გამოყენების
აუცილებ- ლობა.
|
• იროდიონ ევდოშვილის „გულითადი მეგობრები“
• ეზოპეს „ყვავი და მელა“
|
|
9
|
ა) პატიების უნარის მნიშვნელობა
ურთიერთობებში.
ბ) მეგობრობის უნარი,მეგობრობის უნარის განვითარება.
|
• იაკობ გოგებაშვილის „სიკეთე ბოროტისათვის“
• იაკობ გოგებაშვილის „სირცხვილის აშორება“
• დიდაქტიკური ზღაპარი „პატარა კურდღელი“
|
|
10
|
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის
სფერო- ში.ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ.არ შეიძლება
ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ.
|
• ტარიელ ხავთასის „დელფინი“
• როდიონ ქორქიას „მამალი“
• რ. ელანიძეს „ტყის ზღაპარი“
• გ. კობერიძეს „პირველი გაკვეთილი“
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების
ჯანსაღი წესი
№
|
თემები
|
შეხვედრების დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
1
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი--სხეულის სისუფთავეზე
ზრუნვა, ეპიდემიის ჭრილობისა და ტრავმებისაგან თავის დაცვა.
|
• ნიკო ლორთქიფანიძე „გული გულს იცნობს“
• ნიკო ლომოურის „ტყე“
|
|
2
|
დღის რეჟიმი, ფიზიკური კულტურა და
სპორტი.
|
• იაკობ გოგებაშვილის „მოუთმენლობის მსხვერპლი“
|
|
3
|
დღის რეჟიმი.
|
სწორი დღის რეჟიმი
|
|
4
|
კომპიუტერის გამოყენებისა
და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი.
|
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
ცნობიერება
№
|
თემები
|
შეხვედრების დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
1
|
ჩვენი ქალაქი, ქვეყანა,
სახელმწიფო, ღირშესანიშნაობანი და ისტორიული ძეგლები, მათი მნიშვნელობა, მოფრთხილების
აუცილებლობა.
|
• ა.აბულაშვილის „სულ
ფეხდაფეხ შემოვივლი“
|
|
2
|
სახელმწიფო სიმბოლიკა.
|
||
3
|
ისტორიული და კულტურული
მნიშვნელობის მქონე ძეგლები, მოვლენები.
|
• „საქართველო და მისი ნაწილები“ ი.გოგებაშვილის
მიხედვით
|
|
4
|
საგზაო უსაფრთხოება.
|
||
5
|
ჩვენი ქალაქის ისტორია
|
მოძიებული ინფორმაციის
გაზიარება
|
მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება
№
|
თემები
|
შეხვედრის დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
1
|
შეძენილი ცოდნა. წაკითხული ტექსტები.
|
წაკითხული ტექსტების
ჩამოთვლა და მათი დედააზრის გახსენება.
|
|
2
|
სასკოლო და საკლასო
ღონისძიებები.
|
||
3
|
გამოფენები.
|
||
4
|
პროექტი
|
მიზანი
mizani:
·
daxmareba
akademiuri Tu sxva problemebis gadaWaraSi.
·
maqsimalurad
miiRon codna, siTbo, siyvaruli.
·
pasuxismgeblobis
unaris amaRleba.
·
aRizardon
Sromismoyvareni, Tavazianni da zrdilni.
·
iyvnen
komunikabelurni.
#
|
gansaxilveli
sakiTxebi
|
Sesrulebis
dro
|
mokle
Canaweri ganxilul sakiTxebze
|
SeniSvna
|
s e q t e m b e r i
|
||||
1.
|
mSobeTa
kreba #1
|
|||
2
|
rogor
gavatare zafxuli
|
|||
3
|
klasis
saaTi Temaze ,,rogor viyeneb Tavisufal dros”
|
|||
o q t o m b e r i
|
||||
1.
|
klasis
saaTi Temaze ,,Cemi sayvareli saqme”
|
|||
2.
|
moswavleTa
sayofacxovrebo pirobebis Seswavla
|
|||
3.
|
Cveni
salocavebi
|
|||
4.
|
Teatri
|
|||
5.
|
klasis
saaTi ,,STabeWdilebebis gaziareba” (speqtaklis irgvliv)
|
|||
n o e m b e r i
|
||||
1.
|
bavSvTa
uflebebi
|
|||
2.
|
“moveqceT
adamianebs ise, rogorc gvinda rom mogveqcnen”
|
|||
3
|
moswavlis
qcevis wesebi da valdebulebebi
|
|||
4
|
g i o r g o b a
|
|||
5
|
mSobelTa
kreba
|
|||
d e k e m b e r i
|
||||
1.
|
10
dekemberi – adamiaTa uflebebis dacvis msoflio dRe.
|
|||
2.
|
Cveni
wmindanebi
13
dekemberi – andrea pirvelwodebulis xsenebis dRe
|
|||
3.
|
Teatri
|
|||
4.
|
vemzadebiT
axali wlisTvis
|
|||
i a n v a r i
|
||||
1.
|
mSobelTa
kreba
|
|||
2.
|
saswavlo
nivTebis Semowmeba
|
|||
3.
|
19
ianvari - naTlisReb
|
|||
4.
|
27
ianvari - ninooba
|
|||
T e b e r v a l i
|
||||
1.
|
8
Tebervali – daviT aRmaSeneblis xsenebis dRe
|
|||
2.
|
m i r q m a
|
|||
3.
|
T e a t r i
|
|||
4.
|
jansaRi
cxovreba
|
|||
m a r t i
|
||||
1.
|
dadga
gazaafxuli
1. 3
marti
2. 8
marti
|
|||
2.
|
mSobelTa
kreba
|
|||
3.
|
ra
Rirebuleba gaaCnia adamians?
|
|||
a p r i l i
|
||||
1.
|
x a r e b a
|
|||
2.
|
b z o b a
|
|||
3.
|
a R d g o m a
|
|||
m a i s i
|
||||
1.
|
g i o r g o b a
|
|||
2.
|
andrea
pirvelwodebulis xsenbis dRe
|
|||
3.
|
Tamar
mefis xsenebis dRe
|
|||
4.
|
26
maisi – saqarTvelos damoukidblobis dRe
|
|||
5.
|
sayvareli
kinofilmebi da maTi gmirebi.
|
|||
i v n i s i
|
||||
1.
|
1
ivnisi – wm. ninos SemobrZaneba saqarTveloSi.
bavSvTa
saerTaSoriso dRe
|
|||
2.
|
||||
3.
|
eqskursia
|
|||
4.
|
mSobelTa
kreba
|
No comments:
Post a Comment